Koronavirus: SARS-CoV-2 (Covid-19)

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
jackb
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok

Re: Koronavirus: 2019-nCoV

Príspevok od používateľa jackb »

tyler91 napísal: 17 okt 2020, 19:18 z toho Covidu skončí na Slovensku viac ľudí v depresiách než na pľúcnych ventiláciach
ano. ked ho ludia budu roznasat a tym, ktori respektuju nariadenia budu zomierat clenovia rodin, alebo personal nemocnic budu nutit pracovat aj po pozitivnych testoch, tak skutocne skoncia s depresiami.
starysomar
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa starysomar »

"z toho Covidu skončí na Slovensku viac ľudí v depresiách než na pľúcnych ventiláciach" - prosím???
Aká depresia - z čoho???
Zlé prísť o príjem - to sa však môže spraviť.
Prísť o život sa už "nespraví" :(
ArAsHiD
Professional
Professional

Príspevok od používateľa ArAsHiD »

Nie som lekár a ani odborník ale čoraz viac sa stretávam s názorom, že interpretácia výsledkov PCR testov je maximálne zlá.
Vraj zobrazujú počet ľudí, ktorí majú v tele prítomný vírus, ale nie či je aktívny alebo neaktívny. V prípade neaktívneho vírusu ide len o fragmenty (zbytky) vírusu a tento pacient nie je ani nákazlivý. Môže to byt kľudne aj viac ako 2/3 všetkých pozitívne testovaných.
To či je vírus aktívny alebo neaktívny sa presne zistiť nedá, obvykle má ale pacient s aktívnym vírusom príznaky. Celkom to aj korešponduje s analýzami kedy viac ako 1/2 pozitívne testovaných nemá žiadne príznaky.

Čo si myslíte?
beardie
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa beardie »

je to tak
Hensym
VIP
VIP

Príspevok od používateľa Hensym »

Kym nie je lepsi sposob na testovanie, tak je to uplne bezpredmetne. S krivkou pozitivnych pripadov totiz priamo umerne rastie aj krivka umrti. Je teda jedno, ci 2/3 z pozitivnych nie su ani nakazlivi, a su bezpriznakovi. Ak totiz je tam urcite percento umrti, ktore sa plus minus nemeni, a krivka rastie exponencialne, tak je to jednoducho pruser.