Pokroky v sociálnom živote

Diskusia o tom, čo Vás trápi v súkromí...
zuzanuska
Professional
Professional
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 1322
Registrovaný: 04 máj 2011, 11:15

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa zuzanuska »

Máš sestru. Väčšinou sa vraví, že preto je dobré, ak sú deti oboch pohlaví. Že sa chalan naučí rozprávať s dievčatami a opačne.
Terepin
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 3230
Registrovaný: 20 jún 2006, 10:26

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa Terepin »

Mám až dve sestry. A jediné, na čo si z detstva pamätám je, že ony mohli všetko a ja nič. Takže asi tak.
zuzanuska
Professional
Professional
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 1322
Registrovaný: 04 máj 2011, 11:15

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa zuzanuska »

Ohľadom toho flirtovania. Keď sa tak zamyslím, chalani, s ktorými som mala vzťah, neboli tí, ktorí by so mnou flirtovali. Jednak by to nevedeli, jednak by to mohlo pôsobiť možno až trápne (tu si myslím, že ženy sa v tom vedia lepšie pohybovať, lebo od nich to nebude pôsobiť násilne a ženy sú citlivo vnímavejšie, tak vedia v tom lepšie kľučkovať).
Čiže, skôr ma zaujala napr. rozhľadenosť, inteligencia, podobné záľuby atd... a teda nebola to nikdy "láska na prvý pohľad", lebo ženy nemilujú vyslovene očami, skôr musia toho človeka spoznať. A dajú šancu, pokiaľ ich niečo zaujme (na tom dotyčnom), aj keď tie začiatky budú trošku trápnejšie

Ono, žena sa nenechá zbaliť len tak na nejaké lichôtky, flirtíky (to skôr mladšie dievčatá).

Autoeditácia príspevku po 1 min 1 sek:
Niekde sa stala chyba :) my sme so sestrou skôr museli oveľa viac pomáhať doma atd... než môj brat (asi preto, že je najmladší)
Terepin
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 3230
Registrovaný: 20 jún 2006, 10:26

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa Terepin »

No ja som najstarší.
gogo956
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 19081
Registrovaný: 02 máj 2009, 12:52

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa gogo956 »

Terepin

mal si par pokusov o nadviazanie vztahu ktore skoncili neuspechom a vyvodzujes z toho ze si nemozes nikdy nikoho najst. V skutocnosti iba malo skusas, resp iba "ligu" ktorá nie je tvoja. Ja som tiez bol mnohomnohokrat odmietnuty,castokrat trapne situacie, nikdy som nebol ten typ ktoremu zeny pre pekne oči skacu same do postele. Ale nakoniec boli aj uspechy. Treba iba sa nevzdat a ist do toho znovu a znovu, to je proste vlastnost muža, ze sa nevzda a ide dalej, skusa. Ti chlapi co v minulosti nesli za svojim, nikdy nic nedosiahli a preniesli manej genov ako ti co boli aktivni. Doteraz si ale nespravil to, ze by si sa spytal nejakych svojich dobrych kamosov, aky je ich nazor, ze preco si stale sam- ich odpoved by ti urcite velmi pomohla.
heker
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 14819
Registrovaný: 30 máj 2006, 20:27

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa heker »

Ty si hrozne tragicky pripad Terepin. Nikto tu nepisal o baleni predavacky v obchode a o tom, ze ju chces dostat do postele. Islo len o to, ze s nou budes komunikovat a to z dovodu, aby si si zlepsil svoje schopnosti a zrucnosti pri komunikacii so zenami. Vsak mozes hovorit o hocico com, taktiez v kaviarni ci v bare. Mozes si sadnut, pride casnicka, opyta sa co si das a ty jej odpovies, ze nohy pod stol. Potom jej povies, ze si prosis caj, ona sa opyta aky, tak jej povies urologicky. Proste povedz hocico na com sa mozno zasmeje. Neskor pride, opyta sa ci mas vsetko alebo ti nieco chyba, tak jej na to povies, ze rozum alebo peniaze. Vsak to su mozno pre mnohych otrepane frazy, ale mnohokrat dokazu pobavit. Ved aj v obycajnom obchode ked kupujes sunku, tak nemusis povedat, ze si prosis 15dk sunky na tenko nakrajanej. Povies, ze 10 alebo 20dk sunky, predavacka sa opyta, ze tak 10 ci 20 a ty odpovies: hej :)

Ale pre mna za mna, ak ti je to proti srsti nieco taketo hovorit, tak chod a oslovuj ludi. Opytaj sa zeny na ulici, ze ci nevie kolko je hodin. Opytaj sa ci nevies ako sa dostanes tam a tam. Je to len o tom, aby si prekonal strach a prehodil par viet, aby si sa osmelil.
Terepin
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 3230
Registrovaný: 20 jún 2006, 10:26

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa Terepin »

Využil som každú jednu možnosť, ktorú som mal a bol som úspešný ken raz - pred 18 rokmi. Evidentne "proste ju pozvať von" funguje len raz a nikdy viac.

S kamarátmi som na tú tému bavil už x-krát a vždy som dostal tú istú odpoveď: buď sám sebou a raz si niekoho nájdeš.
baldorex
Addict
Addict
Príspevky: 3703
Registrovaný: 27 máj 2016, 0:13

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa baldorex »

Terepin napísal: 20 máj 2021, 12:57 Využil som každú jednu možnosť, ktorú som mal a bol som úspešný ken raz - pred 18 rokmi. Evidentne "proste ju pozvať von" funguje len raz a nikdy viac.
Flirt neznamená hneď niekoho pozvať von. Ale chápem že nechápeš.
Hensym
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 6978
Registrovaný: 24 apr 2011, 0:53
Bydlisko: Zvolen

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa Hensym »

A tých možností bolo dokopy koľko? 10, 15, 20? 18 rokov znie dosť hrozne, ale úspešnosť 1:10 alebo 1:15 už tak hrozne neznie. Sprav to čo píšeš heker vyššie (inak, heker, teba by som nechcel obsluhovať niekde :D ) alebo keď už to berieme humorne tak to zober z druhého konca (aj keď to je také pubertálnejšie), choďte s kamošmi, ideálne tiež nezadanými normálne v lete niekde von, kúpalisko alebo tak, na námestie a pod., a choď na nejakú ženu s nejakou baliacou hláškou, ktorá je odsúdená na neúspech. Chalani zo slovenska spravili pred rokmi také video, že "najhoršie baliace hlášky". Účel je taký, že my sme to raz po dvoch pivkách s kamarátmi v právku na výške spravili, keď som bol ešte celkom trémista, a zistil som že ak do toho ideš s tým, že nedostaneš číslo ale maximálne vynadané a prekrútené oči (ale často aj smiech, v dobrom :)), tak tréma opadne, lebo od toho nič nečakáš. No a potom zistíš, že vlastne o nič nejde, odmietnutie je úplne bežné, lebo 50% žien je zadaných, pre ďalších 30 nebudeš atraktívny, ďalších 10 si nechce teraz nič začínať, ďalších 5 nemá čas, a tých zvyšných 5 by možno na to zoznámenie kývlo.
Terepin
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 3230
Registrovaný: 20 jún 2006, 10:26

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa Terepin »

zuzanuska napísal: 20 máj 2021, 11:47 Ohľadom toho flirtovania. Keď sa tak zamyslím, chalani, s ktorými som mala vzťah, neboli tí, ktorí by so mnou flirtovali. Jednak by to nevedeli, jednak by to mohlo pôsobiť možno až trápne (tu si myslím, že ženy sa v tom vedia lepšie pohybovať, lebo od nich to nebude pôsobiť násilne a ženy sú citlivo vnímavejšie, tak vedia v tom lepšie kľučkovať).
Čiže, skôr ma zaujala napr. rozhľadenosť, inteligencia, podobné záľuby atd... a teda nebola to nikdy "láska na prvý pohľad", lebo ženy nemilujú vyslovene očami, skôr musia toho človeka spoznať. A dajú šancu, pokiaľ ich niečo zaujme (na tom dotyčnom), aj keď tie začiatky budú trošku trápnejšie

Ono, žena sa nenechá zbaliť len tak na nejaké lichôtky, flirtíky (to skôr mladšie dievčatá).
OK, tak teraz som už totálne zmätený. Pretože de fact mi hovoríš, že sa mám sám dostať do friendzone a čakať, či ma odtiaľto sama vytiahne. A to je na základe všetkého, čo som kedy čítal o ženách, absolútna blbosť. Cieľ je vyhnúť sa friendzone, keďže sa odtiaľ dostať je takmer nemožné.

Autoeditácia príspevku po 2 min 56 sek:
Hensym napísal: 20 máj 2021, 13:04A tých možností bolo dokopy koľko? 10, 15, 20? 18 rokov znie dosť hrozne, ale úspešnosť 1:10 alebo 1:15 už tak hrozne neznie.
Ale 100% snaha znie ešte lepšie. :D
zuzanuska
Professional
Professional
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 1322
Registrovaný: 04 máj 2011, 11:15

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa zuzanuska »

Medzi friendzone a chodíme spolu je ešte taká fáza "spoznávanie sa"
Terepin
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 3230
Registrovaný: 20 jún 2006, 10:26

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa Terepin »

Ja to nazývam kamarátenie.
zuzanuska
Professional
Professional
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 1322
Registrovaný: 04 máj 2011, 11:15

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa zuzanuska »

Počuj, ale už si starší, už by si nemal tak škatuľkovať. Pre deti sa určuje svet- toto je dobré, toto je zlé. Keď už ale človek vyrastie, už musí ísť viac do hĺbky a všímať si, že veci sú oveľa komplexnejšie a komplikovanejšie a nedajú sa len tak povrchne vyhodnocovať, posudzovať...

aj to, že z friendzone sa nedá dostať... ja som čítala o viac prípadov, kedy sa ľudia aj po rokoch priateľstva dali dokopy; ale ako som napísala predtým, spoznávanie sa a nazvime to teda skamarátenie sa, nie je ešte friendzone (čím ty rozumieš nemenný stav večného kamaráta).
Hádam si nemyslíš, že spoznáš ženu a ona hneď začne s tebou chodiť. Ženy sú predprogramované na to, aby boli opatrnejšie (oni budú niesť viac následky, keby niečo- dieťa, sama matka, je fyzicky slabšia..), preto musia najprv dotyčného viac spoznať.
gogo956
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 19081
Registrovaný: 02 máj 2009, 12:52

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa gogo956 »

Terepin, ty nie si v situacii, že by si si mohol dovolit špekulovať "friendzone ano či nie". Ty musis skusat viacmenej vsetky moznosti ktore sa ti ponukaju. Mam z teba pocit akoby si cakal ze zeny budu balit teba a nie ty ich, ale tak to vacsinou nefunguje. Chlap po 30tke, viacmenej uplne bez skusenosti so zenami,negativista, bez bytu, bez auta, pomerne vyberavy, ake mas asi tak reálne šance oproti ostatnym mužom na partnerskom trhu? Ty mas moznost bud skusat vsetko a stale alebo rovno sa zmierit so samotou navzdy.
zuzanuska
Professional
Professional
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 1322
Registrovaný: 04 máj 2011, 11:15

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa zuzanuska »

A keby sa aj dostane do teda nejakého jeho friendzone. Dievčatá majú aj kamarátky... vždy môže spoznať cez ľudí ďalších ľudí...
Terepin
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 3230
Registrovaný: 20 jún 2006, 10:26

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa Terepin »

zuzanuska napísal: 20 máj 2021, 13:26Keď už ale človek vyrastie, už musí ísť viac do hĺbky a všímať si, že veci sú oveľa komplexnejšie a komplikovanejšie
Hej, to som zistil o ženách. Do 20tky som veril, že stačí byť len milý. Po 20ke som pochopil, že na ne potrebujem vysokoškolský titul. Asi som pozeral príliš veľa Disneyoviek. :D
zuzanuska napísal: 20 máj 2021, 13:26čím ty rozumieš nemenný stav večného kamaráta
Ja nič iné ani nepoznám a čo som čítal, tak v drvivej väčšine prípadov to tak aj zostane.
zuzanuska napísal: 20 máj 2021, 13:26Ženy sú predprogramované na to, aby boli opatrnejšie (oni budú niesť viac následky, keby niečo- dieťa, sama matka, je fyzicky slabšia..), preto musia najprv dotyčného viac spoznať.
A najväčšia sranda? Keď sa stretne opatrná žena s opatrným mužom. :D

Autoeditácia príspevku po 5 min 43 sek:
gogo956 napísal: 20 máj 2021, 13:39Ty musis skusat viacmenej vsetky moznosti ktore sa ti ponukaju.
Vole, ja som aj vyskúšal všetky možnosti, ktoré sa mi ponúkli. Až tak veľmi, že som sa rok a pol pokúšal o kamarátku, ktorá bola škaredá ako cesta do roboty. Ešte o koľko viac "nevyberavý" mám byť? Mám sa pokúšať o ženy, z ktorých sa mi vyslovene zdvíha žalúdok?

Autoeditácia príspevku po 2 min 24 sek:
gogo956 napísal: 20 máj 2021, 13:39Mam z teba pocit akoby si cakal ze zeny budu balit teba a nie ty ich, ale tak to vacsinou nefunguje.
Šak i teraz sa snažím baliť kolegyňu a efekt nula bodov. Jedine, že by som začal koketovať so všetkými kolegyňami naraz. Bola by už to dostatočná snaha, či ešte stále nie?
DEVZYO1G
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 3244
Registrovaný: 10 júl 2012, 14:35
Bydlisko: Meuse–Rhine Euroregion

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa DEVZYO1G »

Terepin napísal: 20 máj 2021, 13:54 Hej, to som zistil o ženách.
nie, ty si o zenach nezistil nic - nemal si ako. Vsetky tvoje dojmy a pocity cerpas zo sprostredkovanych skusenosti niekoho na internete, vid. rozne "studie" a clanky co sem postujes ktorymi sa snazis navodit pocit ze si len obet, tvoje poznamky o feministkach (kolko ich poznas osobne?) ...

Tvoj problem je ze si hrozne biased a do akejkolvek skusenosti ides uz s urcitim ocakavanim ... co je vcelku normalne, len problem je ze tvoje ocakavania nie su postavene na realnej skusenosti, ale na chu**** co si cital na internete a s ktorymi sa stotoznujes, pretoze sa zhoduju s tvojimi velmi velmi limitovanymi (a bohuzial) negativnymi skusenostami...

uprimne, myslim si ze aj keby si stretol zenu ktora by ta chcela a malo by to potencial prerast do vztahu, spanikaril by si a nevedel co robit .. tvoje sebavedomie vyzera byt tak znicene, ze jednoducho takuto moznost ani nepripusta do uvahy ... zacal by som teda tam.



terepin, skusme si spravit taku aktivitu ... ocividne chces priatelku, preto tato tema existuje.

Preco by si akakolvek zena mala vybrat teba ako partnera? Skus napisat aspon 3 veci.

Autoeditácia príspevku po 3 min 35 sek:
Terepin napísal: 20 máj 2021, 13:54 Mám sa pokúšať o ženy

nie, pre zaciatok sa vobec nemas pokusat o ziadne zeny - mas sa len snazit vystavit sa co najviac prilezitostiam kedy mozes spoznat novych ludi, teda aj nove zeny ... a eventualne si s niekym sadnut tak, ze budes mat dostatocne sebavedomie co i len pomysliet na to, ze sa začneš o niečo pokúšať ... chápeš? preto ti tu cely cas hovorim najdi si nejake (online) reading kluby, turistiky, hocičo kde jednoducho spoznas novych ludi, naucis sa a spoznas nieco nove ...
gogo956
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 19081
Registrovaný: 02 máj 2009, 12:52

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa gogo956 »

Terepin
Vole, ja som aj vyskúšal všetky možnosti, ktoré sa mi ponúkli. Až tak veľmi, že som sa rok a pol pokúšal o kamarátku, ktorá bola škaredá ako cesta do roboty. Ešte o koľko viac "nevyberavý" mám byť? Mám sa pokúšať o ženy, z ktorých sa mi vyslovene zdvíha žalúdok?
skusit postupne zvysovat svoju hodnotu na partnerskom trhu: zlepsenie postavy, je super zaciatok a budes mat nový bod k dobru. V kazdom pripade, bez financneho zazemia /napr vlastne byvanie/ to bude vzdy trochu problem. Teraz byvas v podnajme? Ak fajcis, tak skus prestat, to mnohym zenam vadi. Alkohol pi iba v spolocnosti aj to umiernene, nikdy nepi sám- iba to depresie vyrazne zhorsuje.
aacid
Hardcore addict
Hardcore addict
Príspevky: 8137
Registrovaný: 22 nov 2006, 21:55
Bydlisko: BA

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa aacid »

Terepin napísal: 20 máj 2021, 13:54Vole, ja som aj vyskúšal všetky možnosti, ktoré sa mi ponúkli. Až tak veľmi, že som sa rok a pol pokúšal o kamarátku, ktorá bola škaredá ako cesta do roboty. Ešte o koľko viac "nevyberavý" mám byť? Mám sa pokúšať o ženy, z ktorých sa mi vyslovene zdvíha žalúdok?
ty to proste stale nevies v tej svojej hlavicke pochopit. moznosti sa ti ponukaju kazdy den. dnes mas moznost ist vecer von a oslovit zopar zien. taku istu moznost si mal vcera, predvcerom, atd... to mas 15 rokov x 365 dni... kolko z tychto moznosti ktore sa ti ponukli si vyuzil?
ty budes stale dookola opakovat o tom ako si sa raz pokusal zbalit svoji kamaratku a raz kolegynu... to si myslis ze su ozaj vsetky moznosti co si mal?

opakujem to stale, ty nechces zbalit babu, lebo keby si chcel, tak sa snazis. ty si lenivy traged co by chcel vztah ale nie je pre to ochotni spravit nic, lebo za 15 rokov si sa "pokusil" o vztah tolko krat co ini zvladnu za jeden vecer.
gogo956
Redeemer
Redeemer
Používateľov profilový obrázok
Príspevky: 19081
Registrovaný: 02 máj 2009, 12:52

Re: Pokroky v sociálnom živote

Príspevok od používateľa gogo956 »

Terepin
Ako pise aacid, tu ide o pocet pokusov tj rozne zeny. Balit jednu zenu vyse roka s minimalnym vysledkom je strata casu. Treba skusat viacej zien a nie donekonecna lamat tu jednu co nic viacej ako kamaratstvo nechce.
Chodit vencit psov do utulku je dobry napad, ked ho budes vencit tak je sanca ze sa zoznamis s nejakou venciaciou zenou alebo s nejakou co priamo pracuje v tom utulku, zaroven ti to cele zlepsi naladu.
Napísať odpoveď