dufam ze tu tato tema este nie je resp. sa netyka toho,co zistujem...
kedze cestovne kancelarie uz ponukaju katalogy na toto leto a ja uvazujem o nejakej fajnovej dovolenke pri mori,chcel by som vediet kde sa oplati dovolenku objednat,vase tipy na dovolenku alebo to,kde sa chystate tento rok vy...
teraz v januari maju CK najvacsie zlavy,takze urcite by som ich chcel vyuzit
a nechcel by si ist cez nejaku nemecku cestovku ? cez nemecke su zajazdy lacnejsie . znamy chodi cez nejaku nemecku , neviem ti teraz povedat aku kazdu zimu do Dominikanskej republiky a hovori ze usetri kopec penazi .
kubodinho napísal:a nechcel by si ist cez nejaku nemecku cestovku ? cez nemecke su zajazdy lacnejsie . znamy chodi cez nejaku nemecku , neviem ti teraz povedat aku kazdu zimu do Dominikanskej republiky a hovori ze usetri kopec penazi .
uff,no to si ma zaradil asi do zlej kategorie s tou dominikanskou republikou , upozornujem ze som student...hladam tipy na fakt dobru dovolenku a nie prilis drahu,no a cestovanie autobusom...napr. grecko,chorvatsko,taliansko.spanielsko...
takjednoznacne grecko or chorvatsko krasne krajiny, prijemni ludia a hlavne tiez vela slovakov, nebudes si pomaly pripadat ako v cudzej krajine. ved i to euro uz mame
Greckom, Bulharskom, Chorvatskom, Talianskom nic nepokazis to su relativne dost dobre dostupne lokality aj pre studentov ... a neviem ci neni este vyhodnejsie pockat na lastminuteove dovolenky pred koncom prazdnin ... mas to za dobre ceny a este v sezone ... a nehrozi ti zbytocne vybavovanie s rusenim zjazdu a penale a tak, keby sa nieco nedajboze stalo a nemohol by si ist podla planu aky si spravis teraz - pol roka dopredu