Fotografia - novinky, technika, diskusia

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Stoporko
VIP
VIP
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Stoporko »

stilo - pekné fotky, najmä tá druhá. No je zámerne menej ostrá? Či už ma šáli zrak? Je skoro ostrá, no ešte nie úplne...a to mi tam chýba. Možno sa ešte pohrať s kompozíciou? - púpava rastie anizogeotropicky (smerom do hora), tak by aj fotka možno pôsobila prirodzenejšie kratšou stranou dolu... len môj súkromný názor (nie som profifotograf a vyhradzujem si právo na vlastný názor :P )
Stilo
Star
Star

Príspevok od používateľa Stilo »

každý názor beriem.. a či to je naschvál neostré?? stačí ak ti odpoviem že som len namieril foťák a cvakol? som úplný amatér a snažím sa pochopiť čo znamenajú všetky tie nastavenia :D ... možno sa časom naučím že ak to chcem tak odfotiť tak musim hento a tamto nastaviť :))
Stoporko
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Stoporko »

stilo - v pohode, ja s mojou krabičkou od mydla neodfotím ani to :P Ja som tiež len prazačiatočník a keď moja priateľka začne kúzliť s digizrkadlovkou, tak len pozerám, že aké nastavenia existujú a čo sa s nimi dá dosiahnuť. To o tom oreze a tom, kde by čo na fotke malo byť som len tak veeeľmi zľahka pričuchnul, keď som je sťahoval nejaké knihy o fotení a z toho, čo mi vraví, keď spolu vonku fotíme... vtedy som za každé ponaučenie veľmi vďačný. Inak ja som skôr len end-user fotiek - upraviť vo photoshope, zoneri, využiť v prezentácii... a cvaknutie momentky krabičkou od mydla :wink:
Jeremy
Medium Professional
Medium Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Jeremy »