Co treba na prijatie na murgasku??

Ak neviete kam zaradiť Váš príspevok, použite túto kategóriu...
Sphinx
Addict
Addict
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Sphinx »

jaguarx8 napísal:jj pocul som ze na jeho hodinach sa lepsie spalo ako v noci ale stara harda tam este je Rusnák nám vykladá jeho povestné vtipy....Mal som študentku blondínka bola a bola taká pozorná že odpísala ešte aj preliačeninu z tabule...
alebo nám vraví že v 80-tych rokoch všetci prišli do triedy v jeansoch a iba jeden mal nohavic to je akoze vtip....kenizova nam vkuse place rozplace na hodinach a ked je ticho tak sa zarozprava aj sama so sebou a este si aj krasne odpoveda
hh my sme evku donutili spievat a tancovat cerveny kachel biela pec xD a zamotali same ju do lepiacej pasky :D na 1.aprila
Vans221
Expert
Expert

Príspevok od používateľa Vans221 »

jjj
Syfon
Guru wannabe
Guru wannabe

Príspevok od používateľa Syfon »

Chudak Cupka, nemal absolutne ziadny respekt v triede, bezne sme si s nim tykali, ked prisiel do triedy neunuvali sme sa postavit, pozdravy cau a nazdar boli bezne :D A foto s nim pre pobavenie, neviem ako by reagoval keby si to vsimol :D

Inak neviem ako si moze salatka otvorit hubu na riaditelku, durisova ma ucila 4 roky a bola dost v pohode, pre skolu urobila vela. Aj ked treba uznat, ze so striesom sa nemylila :D
Prílohy
Cupkostroj si to vobec nevsimol :D
Cupkostroj si to vobec nevsimol :D
adameeec
Medium Professional
Medium Professional

Príspevok od používateľa adameeec »

ja poznam Cupku!! Ale vobec som netusil, ze je pedagog. Inak byva v Podlaviciach :lol:
Vans221
Expert
Expert

Príspevok od používateľa Vans221 »

aale c
m1s0
Light Expert
Light Expert
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa m1s0 »

jaguarx8 : ja som bol 4 roky na havranskom a nemenil by som s tym co je na internatnej...mas vlastne WC, sprchu...cisty luxus:D
syfon: to boli casy:D ...skoda ze nieje video ako sme chlastali cez slovinu:D