Romovia na Slovensku

Diskusie na politické témy...
Lub0$
Hardcore addict
Hardcore addict
Používateľov profilový obrázok

Re: Romovia na Slovensku

Príspevok od používateľa Lub0$ »

Preco prave ja poznam romov ktory studuju na vyske, alebo su normalne zamestnany, a nerobia nikomu nic zle....nechapem.
D4vid
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa D4vid »

:D Ved na tych nie je nic zle... Ale kolko ich je?
Lub0$
Hardcore addict
Hardcore addict

To iste sa mozem opytat ja...aky je pomer tych slusnych a dobrych Slovakov belochov ku tym zlym, zfetovanym, drbnutym, sockarskym Slovakom?
ej_do_dabla
Light Expert
Light Expert

Príspevok od používateľa ej_do_dabla »

spýtaj sa na Spiši... Gemeri... nebuď smiešny,
zbytočne zakrývaš problém, ktorý tu reálne je.... :smt006
D4vid
Medium Star
Medium Star
Kontaktovať používateľa:

Lub0$ napísal:To iste sa mozem opytat ja...aky je pomer tych slusnych a dobrych Slovakov belochov ku tym zlym, zfetovanym, drbnutym, sockarskym Slovakom?
Presne... :) V tomto ides proti sebe... Kedze pomer vypatlanych "bielych" a vypatlanych "ciernych" je v prospech bielych... Proste je velmi vela tych ktori si nezasluzia ani korunu od statu a su iba na pritaz PRACUJUCICH "bielych" aj "ciernych"
Scorpion90
King
King

Príspevok od používateľa Scorpion90 »

No asi tazko ked mi do toho budu mudrovat podobny idealisti a pseudohumanisti ako ty
Nepovedal by som ze idealista ci pseudohumanista. Myslim ze o tejto problematike viem niekolkonasobne viac ako ty - aj po teoretickej stranke, co je ale horsie, poznam tento problem aj po stranke praktickej. Ciganov nemam rad rovnako ako ty, mozno este viac, ale som realista a tvoje napady, navrhy, riesenia realne nie su - ci sa ti to paci alebo nie.

A este jedno - Kali pises ze si z BA, rad by som sa opytal, kde si ziskaval prakticke skusenosti s touto komunitou?
Lub0$
Hardcore addict
Hardcore addict