Myslíš? Ja sa mám, dobre. Mám čo jesť, kde spať, spokojný život, študujem, pracujem, môžem si tu písať čo chcem, počúvať a čítať čo chcem, ísť kde chcem, ja nemám problém. A 80 percent ľudí čo poznám sú na tom rovnako. 10% horšie a 10% dokonca lepšie.
Iluzia slobody. Nikto nie je tak beznadejne zotroceny ako ten kto falosne veri ze je slobodny.
Mas kvazi slobodu aby si iba drzal hubu, co aj poslusne robis.
Vojna proti terorizmu je nič. To nie je vojna. To je expanzia, západnej kultúry. Tvojej skupiny.
Ale nezlachcuj to. Aj operacia barbarosa bolo tazenie nemeckej kultury na vychod ala drang nach osten.
Su pouzite zbrane, jeden narod prehrava druhy vyhrava, ludia umieraju, to je vojna, a ty to nazves expanzia ako keby to malo byt nieco ine.
A inak zidia nie su moja skupina.
Sloboda myslenia a vyjadrovania je. Argumentovať proti tomu sa zmôžeš len výnimkami, ktoré potvrdzujú pravidlo.
Ty si iny ignorant. Irving, Zundel ti nic nehovoria, neustale prenasledovanie Kotlebu a zrusenie SP-NS ma byt co? S nacizmom na mna nechod, zakony SR nikto neporusoval. Ja sa tu rozodne slobodny necitim, takze asi nemas pravdu.
Sleduj slobodu v eu
Fúha. To je silná káva. Tento pohľad človeka by som akceptoval tak pred dvesto rokmi. Ale dnes? Biela rasa dokázala najviac, no dá sa povedať. Ale mala na to aj najlepšie podmienky, keďže mierne pásmo poskytuje optimálne podmienky pre rozvoj kultúry. Ťažko vybuduješ impérium v púšťi, na sibíri, arktíde alebo tam kde žije osem ľudí aj zo šamanom. A prvé kultúry pochádzajú z Mezopotámie, Egypt, India a Čína. Astronómia, Matematika, Medicína, Vyspelé poľnohospodárstvo.. V tom období my sme tu v strednej európe zbierali bobuľky a hrali sa zo semenníkmi pri ohníku. Takže si nemyslím, že je to o bielej rase, a už vôbec nie rase ako takej, ale skôr podmienkam k rozvoju. A potvrdil by ti to hocijakí odborník na túto oblasť.