FIIT

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Numline1
Light Professional
Light Professional
Používateľov profilový obrázok

Re: FIIT

Príspevok od používateľa Numline1 »

silvia767 napísal:...a uplatnení je z toho aké?...kde sa to dá využiť? :)
Po tejto otazke mam pre teba len jednu radu. Nechod tam.
Mephy
Amateur
Amateur
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Mephy »

Silvia, asi takto...
Na FIIT študujem už 4. rok (1. rok Ing). To že je u nás málo báb neznamená že sa na túto školu nehodia. spolužiačky, ktoré mám zvládajú štúdium rovnako dobre ako ostatní. Nie vsetko ťa na štúdiu bude baviť, ale to bez ohľadu na pohlavie. Je to hlavne o tom, do akej miery dokážeš samú seba zaprieť. Niekedy 16 hodín učenia za deň sa ti bude zdať aj málo :D Samozrejme základy ako matematika a programovanie (algoritmické myslenie) musia byť, ale drvivú väčšinu vecí ťa aj tak na strednej nenaučia takže vo veľa prípadoch každý začína od nuly.
Na isté predmety je kladený väčší dôraz a takisto ako na každej inej škole, tak aj na tejto sú isté účelové predmety, ktoré filtrujú počty študentov.
Nechcem ťa ale odradiť. Je to zvladnuteľné. pokiaľ sa chceš veľa naučiť, môžem ti to len odporučiť.
Aby som ťa motivoval: študujem úspešne, stíham mať priateľku (už od strednej) a vďaka tomu že chodím práve na túto školu stíham aj prácu, kde zarábam viac nez moji rodičia ;-)

Doplním, je kopec informácií po nete, studentoch a iných uloziskach. Takže sa dá pripraviť na co potrebuješ bez problémov.
Rubiki
Medium Professional
Medium Professional

Príspevok od používateľa Rubiki »

Tak ja som prezmenu s FEI a už tam nejaký ten 4 rok som. Neštudujem síce informu ale o pomeroch na FIIT a informe na FEI som znalý, asi aj preto že FIIT je vlastne v budove FEI a nejak sa s tými ľudmi pospoznávaš občas.