johnnky: Je to pyramída. No a čo, že nechodíš k nikomu klopať na dvere? Potrebuješ referralov tak ako každý iný. Ako inak budeš kávu "distribuovať"? Snaž sa pochopiť, že rozdiel medzi MLM a pyramídou je minimálny, v niektorých prípadoch je pyramída maskovaná MLM.
Ja že som laik? =D Ja som v marketingu pracoval. Nie v nejakej zaprdenej pyramíde, kde sa predáva káva, ale pre firmu, ktorá je vo FTSE100 (vzhľadom na to, že necheš prezradiť svoje vzdelanie, ani neviem, či vôbec tušíš, čo to znamená). A marketing kontraktujeme stále. Mal som o ňom prednášky, moje vzdelanie je ekonomického a investičného zamerania, bol som v kontakte s firmami, o ktorých sa ty akurát dočítaš v novinách. Ale budiš, laik.
Ja osobnostne rastiem bez retardovaných motivačných kníh a to platí aj pre iných ľudí na tomto fóre a aj vo svete. Motivačné knihy čítajú naivní jednotlivci, ktorí si myslia, že na základe prečítania nejakej knihy dostanú automaticky buff a všetko sa razom zlepší. To je ako keby som prečítal návod alebo recenziu k zosilňovaču a tým pádom by som ho na základe toho mal vedieť poskladať. Be real.
Všetky linky, ktoré dávam, sú podľa teba drísty, lebo ti to niekto napchal do palice. Si si vedomý toho, že nedokážeš racionálne prijať negatívne správy z kredibilných zdrojov? A že prijímaš iba informácie z toho svojho? Na obrázky sa pozeráš ty, veď si tu jeden skvelý aj poslal (jeden z tých "certifikátov" je aj HALAL, skús si nájsť, že čo to je, čo certifikuje a čo má spoločné s "kávou", aby si zistil, že tam nasypali iba kdejaké logá a ovečky sa im na to chytili v štýle "ZOMG, koľko certifikátov majú"), ja, na rozdiel od teba, uplatňujem vedomosti a skúsenosti.
Nie, nebudem s tým ticho. Aj kozmodisk vraj pomáhal. A s tým frasom, ktorý propagoval Chuck Norris, mal 100-kilový človek po 3 mesiacoch jeho používania na bruchu tehličky. Aj tomu si veril?
Ver tomu, že odhovorím