Aka vysoka skola ?

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
biker610i
Light Star
Light Star
Používateľov profilový obrázok

Re: Aka vysoka skola ?

Príspevok od používateľa biker610i »

ja mam len taku malu otazocku da sa ist v pohode na VS aj ked som 4roky po ukonceni strednej a je mi 23 :smt033
Innocence
VIP
VIP

Príspevok od používateľa Innocence »

Áno.
zuzanuska
Professional
Professional

Príspevok od používateľa zuzanuska »

Ale rodinné prídavky budú na teba rodičia dostávať len do tvojich 25 rokov.
jackb
Redeemer
Redeemer

Príspevok od používateľa jackb »

a po 26 nebudes mat narok na zlavu v doprave a budes si musiet platit zdravotne poistenie, IIKC

na mieste je skor otazka, ci sa ti bude chciet ucit, lebo ja som nastupil na vysku po roku prestavky a prve dva roky boli v tomto smere dost tazke. ale je to urcite idividualne. su aj pripady, kedy vyse 30 rocni ludia studuju s exceletnymi vysledkami
biker610i
Light Star
Light Star

Príspevok od používateľa biker610i »

vsak jasne vdaka za info :)
twardykamen
Medium Professional
Medium Professional

Príspevok od používateľa twardykamen »

otazke ci nie je lepsie ist externe.ale ja som napr mal spolubyvajuceho co mal cez 40rokov(intrak).ozaj neviem z coho si to vsetko platil.(denne studium)
Laster
Light Professional
Light Professional

Príspevok od používateľa Laster »

Kde zistím, z akého dôvodu môj študijný program stratil akreditáciu? Chodím na UK - manažérska informatika a neotvára sa nový ročník.
Toto je napísané v kritériách na prijatie na stránke, keby som si to nepozeral ani neviem, lebo o tom nikto nič nehovoril.
na študijný program manažérska informatika 50 študentov (pozn. na študijný program manažérska informatika sa budú študenti prijímať v prípade získania akreditácie daného študijného programu).
Na študijnom, mi povedali, že my to v pohode, ešte môžme doštudovať, ale celé sa mi to nejak nezdá. Tak rád by som vedel, prečo mu ju nedali.
audiotrack
VIP
VIP
Kontaktovať používateľa: