takze este aby si to poriadne videl:
Ináč je zaujímavé, ako si zrušil toho sebezvaného mesiáša z ulice - na základe čoho by si mu neuveril, že je spasiteľom, ale na druhej strane veríš v iného imaginárneho priateľa?
Ináč je zaujímavé, ako si zrušil toho sebezvaného mesiáša z ulice - na základe čoho by si mu neuveril, že je spasiteľom, ale na druhej strane veríš v iného imaginárneho priateľa?
1, verit ci neverit ze svet vznikol z nichoho? iste veci to naznacuju, no nemozem povedat ze v to skalopevne verim, ja si radcej pockam co na to fyzikaToto je chybny logicky predpoklad - to je akokeby som sa ja teba opytal - ak si uveril na to ze svet vznikol znicoho a do nicoho aj zanikne - napr. hej? preco si neuveril aj v to, ze existuje Boh?
takze cela Europa po storocia, najvyznamnejsie historicke osobnosti ... vsetci retardovani ...tehla napísal:
Ja si nemyslím, že som odborník na bibliu tak si nevymýšľaj hlúposti, lebo potom vyzeráš ako hlupák. Už som tu písal, že nie som žiadny expert, ale kamarátim sa s googlom a cca viem čo všetko sa v biblii nájsť dá, a to stačí. Ďalej netuším, čo je na tých protirečeniach trápne. To si si tiež asi len vymyslel, aby si znel múdro. No, nevyšlo. Skús nabudúce, hlavne že sa tu ohánaš slovnými spojeniami ako "hlúpe argumenty", hehe. Tak isto som doteraz netušil, čo je to podobenstvo (nie že by to môjmu životu chýbalo) no pár sekúnd na googli stačí, aby som pochopil, že je to "rozvinuté prirovnanie (príbeh), ktoré sa blíži k alegórii a máva mravoučnú pointu." A dokonca som stihol zaregistrovať aj to, že tie veci, ktoré som citoval nie sú na zozname podobenstiev. Takže kto tu má hlúpe argumenty? A aj keby bola táto časť rozvinuté mravoučné prirovnanie, ktoré ti radí ako veľmi máš biť neposlušného otroka, čo to mení na mojej pointe? Poradím ti - nič.piton napísal:Ohladom neinformovanosti: Ty si o sebe myslis, ze si odbornik na Bibliu, ked vsetko na co sa zmozes je hladat v Biblii slovo "otrok" "sluha" a potom tu hadzat linky na trapne akoze