Vas vek+vyska+zivotosprava

Témy, ktoré sa nedajú zaradiť do kategórií vyššie...
Dante3000rpm
Medium Star
Medium Star
Používateľov profilový obrázok

Vas vek+vyska+zivotosprava

Príspevok od používateľa Dante3000rpm »

Napiste sem aky ste stary,hlavne kolko meriate (prip. aj vazite) a ako sa stravujete a ake sporty pestujete...
ja viem ze je tu tato tema http://www.hojko.com/vyska-t73526.html ale je zamerana na prostriedky ktore zmenia vasu vysku
SSemteXX
Guru
Guru

Príspevok od používateľa SSemteXX »

takze...mam 18rokov...aspon v aprili budem mat :oops: som vysoky asi 182cm...a hram futbal :P,studujem na stavebnej v hurbanove...SPS S :)
PAIN
Light Professional
Light Professional
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa PAIN »

nedávno som oslávil 19r, študujem na SPŠ v Martine odbor TIS, stravujem sa asi tak, že zjem čo mi chutí, nejem nejako extra zdravo ale ani nezdravo, meriam cca 180cm, váha 79kg, športy: futbal, bicyklovanie, snowboarding
Dante3000rpm : len zo zaujimavosti, robíš nejaký prieskum ? alebo načo sú ti tieto info. ?
Alofok
Light Professional
Light Professional

Príspevok od používateľa Alofok »

Budem mať 17, výška (skôr nížka :D) je 160. Životospráva dobrá, bez hamburgerov, hranoliek, chipsov. Papám zeleninu, ale skôr ovocie si dám, horšie to je so spánkom ale to kvôli škole.
Na čo sú tieto informácie? :)
Dante3000rpm
Medium Star
Medium Star

Príspevok od používateľa Dante3000rpm »

na porovnanie jak som ja na tom zo 170 cm a 16 rokmi a chcem aj veduet ci napr basket pomaha vyske, nejake to mlieko :D (kupil som si aerobicku loptu na chrbat mozno zaucinkuje :) )
Andi_Cibula
Addict
Addict
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Andi_Cibula »

Vek 16,5 ; výška 173cm ; hmotnosť ~56kg ; športy bicyklovanie za každého počasia, posilňovanie ; silný odpor k nezdravej výžive, jem ovocie, zeleninu, mäso, strukoviny, všetkého dúfam že dostatok.
PAIN
Light Professional
Light Professional
Kontaktovať používateľa: