Vas vek+vyska+zivotosprava
-
Dante3000rpm
Medium Star
Vas vek+vyska+zivotosprava
Napiste sem aky ste stary,hlavne kolko meriate (prip. aj vazite) a ako sa stravujete a ake sporty pestujete...
ja viem ze je tu tato tema http://www.hojko.com/vyska-t73526.html ale je zamerana na prostriedky ktore zmenia vasu vysku
ja viem ze je tu tato tema http://www.hojko.com/vyska-t73526.html ale je zamerana na prostriedky ktore zmenia vasu vysku
-
PAIN
Light Professional
- Kontaktovať používateľa:
nedávno som oslávil 19r, študujem na SPŠ v Martine odbor TIS, stravujem sa asi tak, že zjem čo mi chutí, nejem nejako extra zdravo ale ani nezdravo, meriam cca 180cm, váha 79kg, športy: futbal, bicyklovanie, snowboarding
Dante3000rpm : len zo zaujimavosti, robíš nejaký prieskum ? alebo načo sú ti tieto info. ?
Dante3000rpm : len zo zaujimavosti, robíš nejaký prieskum ? alebo načo sú ti tieto info. ?
-
Dante3000rpm
Medium Star
-
Andi_Cibula
Addict
-
nordkapp_pb
Hardcore addict
neviem sice k comu je to dobre .. ale priznam sa ... 18 rokov, 175-180 cm, 82kg a zijem celkom dost nezdravo ... nedokazem totizto zlucit chutnu a zdravu vyzivu, takisto ako nedokazem moc zlucit zdravy lajfstajl s tym co ma bavi a co mam rad ... sporty nerobim skoro ziadne, kedysi som aktvine plaval a dost vela bicykloval,( na plavanie uz nemam casu a bikovanie mi zakazala lekarka kvoli kolennym klbom) teraz skor vynimocne .. nenavidim telesnu a nahanacku za loptou, velmi peknu poziciu ma v mojom volnom case PC, pivo a tak ... bitka zdravy zivot vs. zivot je u mna jasna 
Tak sa teda priznam aj ja. Mam 15a3/4 roka meriam 195cm , vahu neviem presne ale to cislo expiruje okolo tej 100vecky, niekdey menej niekedy viac
. Posiloval som 2 roky a teraz aktivne hravam basketbal. No a s mojim jedalnickom je to velmi biedne, jem len to co mi chuti a je to je nezdrave. Ale sanzim sa napravit. Od buduceho tyzdna zase zacnem chodit do posilovne a zacnem sa zdravsie stravovat, slubuje 
-
den333
Professional