nedavno mi kamoska co studuje v BA psychologiu vravela ze ich skola je flakarina... rozhodne nechod na ucitelstvo prirodnych vied alebo STU chemicke inzinierstvo!!! Mozno daky odbor z ekononomiky, alebo skus ist na FTVŠ (fakulta telesnej výchovy a športu)
Caute, chcel by som sa spytat ludi,ktori na nej studuju alebo studovali, ktore odbory su najlepsie, pri com mam najlepsiu sancu v buducnosti sa uplatnit?..Rozmyslam teraz kam ist na vysku a najlepsie riesenie sa mi zda byt filozoficka fakulta,kedze tam nieje matika ..dakujem za vsetky rady a odpovede
no v prislušnej teme (!) som sa na niečo také pýtal aj ja. To tlmočníctvo ma teda neláka, skôr som rozmýšľal nad samotnou filozofiou, pripadne politologiou, a ake uplatnenie s tým človek má...
Sepiroth napísal:no v prislušnej teme (!) som sa na niečo také pýtal aj ja. To tlmočníctvo ma teda neláka, skôr som rozmýšľal nad samotnou filozofiou, pripadne politologiou, a ake uplatnenie s tým človek má...
no ak si zalozis zivnost, tak to ma velku buducnost ked to vystudujes, tak potom skus dajme tomu zostat na fakulte ako asistent a casom nieco viac
aj mne poradte FIIT ci FEI som nerozhodny chcem sa oriantovat v oblastiach Telekomunikacie,Siete,Informacne a pocitacove systemy... kam tam ci tam ktore je podla vas najlepsie a ma najlepsiu buducnost
MP4-23 napísal:aj mne poradte FIIT ci FEI som nerozhodny chcem sa oriantovat v oblastiach Telekomunikacie,Siete,Informacne a pocitacove systemy... kam tam ci tam ktore je podla vas najlepsie a ma najlepsiu buducnost
Podla tohto sa neorientuj. Dolezite je tu skolu dokoncit. Preto je dolezite studovat to co ta aspon trochu bavi, resp. je pre teba lahke.
tomexx napísal:Podla tohto sa neorientuj. Dolezite je tu skolu dokoncit. Preto je dolezite studovat to co ta aspon trochu bavi, resp. je pre teba lahke.
mno mnoho ludi mi vravelo ze FIIT je tahsia nez FEI je to pravda podla mna sa tam bere skoro to iste