Tak myslím že na tento film je slovo remake úplne prikrátke
http://film.moviezone.cz/souboj-titanu-2010/trailery/
mozno to nie je prerabka v pravom slova zmysle, ale taky novy batman podla mna vysiel stokrat lepsie ako ten stary a to som na tom starom vyrastalseth82 napísal:Remake tohoto filmu ma straší už pekne dlhú dobu...Pôvodnú verziu považujem za kultový film, ktorý bol asi prvý, aký som vôbec v živote videl a práve preto v mojom osobnom rebríčku zaujal špeciálnu pozíciu. Zároveň musím priznať, že nemám moc v láske prerábky, podarili sa vôbec niekedy nejaké, ktoré by boli kvalitou blízke, alebo lepšie, ako ich predlohy? Možno Italian Job a 3.10 To Yuma, na iné si spomenúť nemôžem... A práve preto mám aj obavy z tohoto, len aby to nedopadlo ako Dragon Ball, alebo Ultraviolet, kde sa efekty síce dali, ale to bolo asi tak všetko...Nechám sa prekvapiť, možno to bude príjemná novinka...
ok, v tejto problematike sa ocividne vyznas lepsie, ja som len laik, ale aj tak myslim, ze pointa ostava zachovana aj napriek mojej chybe a to, ze sa da spravit dobre vyzerajuci film s kopou akcie ktory vyhovie aj narocnejsiemu divakovi, len sa treba posnazit takze urcite by som hned nelamal palicu nad titanmiseth82 napísal:ColdRain: nový Batman nebol prerábkou, ale krokom späť v príbehu. Dark Knight sa dá považovať za voľné pokračovanie Batmana od Tima Burtona...Ale Súboj Titanov bude proste prerábka, viem o tom, pretože v Empire je o tom 12 stranová príloha. Viem, že niektore postavy budú chýbať a na druhej strane bude tam kopa nových, ale furt to bude iba derivát pôvodnej legendy...Je to to isté, ako sa Dark Castle chystá prerobiť Hitchcockových Vtákov, za čo by som tej produkčnej spoločnosti najradšej budovu podpálil...