Keď ste boli študenti tak ste chodili na brigádu???
-
geoge046
Star
- Kontaktovať používateľa:
Keď ste boli študenti tak ste chodili na brigádu???
Keď ste boli študenti tak ste chodili na brigádu??? Lebo ja mám 15, a chodím teraz roznášať cez víkendy letáky... Ako vy??? 
-
Lord PROXI
King
-
okonenipica
Zablokovaný
-
Vesper
Professional
tak ked sa najde trochu casu a nie som nejaky specialne vycerpany tak chodim aj ked skor cez prazdniny... a zatial som iba ubohy neplnolety student takze ziadne vyhodne brigady nehrozia iba take zdieracie veci cez studentske servisy apodobne nezistne organizacie...
a typy prace to je v podstate jedno ak nema zamestnavatel nejake specialne poziadavky tak spravim v podstate vsetko... napriklad som skoro cele prazdniny robi na stavbe a v pekarni.... 
-
miki690
Medium Professional
no minule leto som bol makat v ujovej frme ... robil som v podstate lesenara ... vo velkych podnikoch (prevazne v cesku) typu konsovna, zeleziarne a p. Je to celkom zaujimava praca aj ked velmi tazka a hlavne nebezpecna ... no plat som mal mylim adekvatny. To kolko som zarobil a ani kolko hodin som robil tu nebudem uvadzat... No bol som spokojny ... a to som nebol nijako zvyhodnovany oproti ostatnym robotnikom ... aj ked som bol rodina , ale stale som bol len brigadnik bez akych kolvek skusenosti... na buduce leto by som chcel tiez robit tu pracu, alebo niekam do irska ked sa podari 
-
Colortraincleaner
Medium Star
ja som umyval vlaky. Kamosi s ktorymi som to robili mi hovorili traincleaner a ku koncu tejto mesacnej brigady colorcleaner.
dalej som rozlepoval plakaty, doucoval nemecky jazyk, sbieral jahody, grule, slivky, donasal veci do horskej chaty a kopu dalsich veci za ktere som dostaval nic moc peniaz ...ale lepsie ako nic.
dalej som rozlepoval plakaty, doucoval nemecky jazyk, sbieral jahody, grule, slivky, donasal veci do horskej chaty a kopu dalsich veci za ktere som dostaval nic moc peniaz ...ale lepsie ako nic.
-
seth82
Darca