Banálne/triviálne otázky
Re: Banálne/triviálne otázky
V alze som reklamoval bielu techniku. Zariadenie bolo cez alzu opravene a vratili ho ako opraveny. Ale od zaciatku vobec nefungoval. Znovu som dal na reklamaciu. Aka plynie teraz v tomto pripade lehota, zase 30 dni? Uz je to asi tyzden a ticho.
Ak sa telefón vypne/reštartne, vtedy je potrebné zadať heslo, odtlačok nestačí...
Áno, základ je nepoužívať biometriu, lebo potom ani to najlepšie šifrovanie nepomôže. To je úplne jednoduché, keď máš spútané ruky, aby ti policajt zobral mobil, dal ti ho pred xicht a má ho hneď odomknutý.aacid napísal: 28 sep 2023, 12:56 technicky je mozne vselico ale nemyslim ze je to legalne.
neviem ako je to na slovensku ale isty cas chodili spravne ze biometricky zamok je vlastne menej bezpecny ako heslo lebo v US pokial maju policajti/vlada probable cause tak ti mozu odobrat otlacky prstov, naskenovat sietnicu a teda sa aj dostat do telefonu. ale heslo ti z hlavy nikto legalnym sposobom nedostane.
-
starysomar
Hardcore addict
Kto pozná / používa Lufu?
Kazda reklamacia je 30 dni. Cize to moze byt 30 dni, potom ti to vratia, dalsi den das opat reklanovat a tak zase bezi 30 dni.gogo956 napísal: 28 sep 2023, 15:41 V alze som reklamoval bielu techniku. Zariadenie bolo cez alzu opravene a vratili ho ako opraveny. Ale od zaciatku vobec nefungoval. Znovu som dal na reklamaciu. Aka plynie teraz v tomto pripade lehota, zase 30 dni? Uz je to asi tyzden a ticho.
stačí zavrieť očiephramko napísal: 28 sep 2023, 16:03keď máš spútané ruky, aby ti policajt zobral mobil, dal ti ho pred xicht a má ho hneď odomknutý
akoze spongiu na umyvanie sa?
mna to tak obcas napadne ze to je super vec, tak si to kupim a aj sa s tym nejaky cas umyvam ale nakoniec skor ci neskor na to zase zabudnem a len tam zavadzia.
paci sa mi ze vdaka tomu minam menej mydla.
-
starysomar
Hardcore addict