Aditíva METABOND

Autá, motorky, tuning a všetko okolo...
hojko
Site Admin
Site Admin
Používateľov profilový obrázok
Kontaktovať používateľa:

Re: Aditíva METABOND

Príspevok od používateľa hojko »

Asi tak, amen. Temu som sledoval, aj ked som reagoval len na zaciatku. Tam starysomar pisal toto:
starysomar napísal: 17 mar 2024, 17:11 Nemám s BG žiadnu skúsenosť, nevidel som ani u našeho mechanika. On používal kdečo, posledný pol rok berú to, čo ja (napisal si 17.marca 2024).
Cize 17.marca 2024 bral mechanik posledny pol rok Metabond, takze to pozna od jesene 2023 od teba.
starysomar napísal: 22 jún 2024, 9:59O princípe ako vlastne funguje niečo viem no neidem to sem písať. Mne sa za ne roky vysmieval náš automechanik, už ich kupuje (nie cezo mňa) a používa tiež. Od vtedy ako ťahal zo ženinho auta tri bandasky benzínu čo natankovala namiesto nafty a prešla na tom za dve a pol hodiny vyše 140 kilometrov. Nechápavo krútil hlavou so slovami - "Ako to sem prišlo, to predsa nemohlo nijako vydržať... Mám tu zadreté CR čerpadlá, roztopené trysky - to nemohlo vydržať. Kua ako to vydržalo??"
Cize 22.juna 2024 pises, ze presla 140km a potom palivo cerpal mechanik z nadrze.
starysomar napísal: 22 feb 2025, 10:24 "mohlo byt stastie, ze to auto prezilo" - rád sa o takom dozviem, nie len náš automechanik nič také za 40 rokov praxe nezažil a nepočul.
A potom 22.februara 2025 napises, ze mechanik nic take za 40 rokov praxe nezazil. Ale o Metabonde pocuje vlastne rok ci dva. Spravne?

Nech to hodnotim ako to hodnotim, ohanat sa 40-rocnou praxou a rocnym uzivanim/neuzivanim Metabondu je tak dost trapne a na smiech.

A vlastne: sach-mat!!! :D :D :D
starysomar
Hardcore addict
Hardcore addict

Príspevok od používateľa starysomar »

Necital si pozorne.
Najlepspsie bude celu temu zmazat.
cinges
King
King
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa cinges »

hej, prosim o zmazanie temy a o ukoncenie vyjadrovania sa starehosomara k absolutne vsetkemu.
Blastbit
Hardcore addict